Cinqo Cases – Wintertuin

strategy & branding

Achtergrond

Wintertuin is een literair productiehuis uit Nijmegen. Cinqo en Wintertuin hebben gesproken over het belang van business development voor de continuïteit van de organisatie.

Aanpak

Wij zijn gestart met salescampagnes rondom workshops. Bij het bepalen van de scope van de campagnes werd duidelijk dat de missie van de organisatie onvoldoende sturing kon geven. Medewerkers van Wintertuin deden veel dingen (en veel dingen goed) maar hadden moeite om te bepalen wat wel en niet bij de organisatie paste.

Resultaat

In verschillende facilitatiesessies met directie en afdelingshoofden hebben wij de missie, visie en kernwaarden van de organisatie vastgesteld. Vervolgens is de identiteit van de organisatie besproken met alle werknemers. Hierna hebben de organisatiestructuur bepaald en de strategieën en doelstellingen van individuele afdelingen. In 2016 wordt de identiteit van de organisatie vertaald naar een heldere HR strategie en beleid.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *